دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 30574
معاون اورژانس قم خبر داد؛

آماده باش ۳۵ پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس قم در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: ۱۸ پایگاه شهری و ۱۷ پایگاه جاده ای نیز از صبح روز شنبه تا پایان تعطیلات در حال آماده باش هستند.
آماده باش ۳۵ پایگاه جاده‌ای و شهری اورژانس قم در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اقدامات لازم را انجام داده است اظهار داشت: ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در اعیاد نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) حضور دارند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: این آمبولانس‌ها تا عصر روز سه شنبه در اطراف مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، خیابان‌ها و میادین منتهی به جمکران مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه ۷ دستگاه موتورلانس و موبور فرماندهی در پارکینگ‌ها و معبرهای پر ترافیک مستقر هستند بیان کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ظرفیت انتقال ۱۴ بیمار و ارائه خدمات درمانی سرپائی در اطراف مسجد مقدس جمکران مستقر است.

فراهانی با بیان اینکه ۲ تیم درمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی در محل برگزاری مراسم در شب نیمه شعبان در داخل مسجد مقدس جمکران مستقر است خاطرنشان کرد: ۱۸ پایگاه شهری و ۱۷ پایگاه جاده ای نیز از صبح روز شنبه تا پایان تعطیلات در حال آماده باش هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با بیان اینکه ۲ دستگاه آمبولانس برای تقویت پایگاه‌های جاده ای به کار گرفته می‌شود اظهار داشت: پایگاه اورژانس هوایی ۱۱۵ قم نیز در این ایام در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با استان‌های همجوار نیز صورت گرفته است گفت: روزانه بیش از ۴۰ نفر از پرسنل ستادی و عملیاتی علاوه بر ظرفیت عادی استان در این ایام به کارگرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5wap.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما