شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 31749
معاون مرکز مدیریت حوادث قم خبر داد

نجات جان بیش از ۲۰۰ نفر در ماموریت‌های هوایی اورژانس قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس هوایی قم تاکنون جان ۲۶۶ نفر را نجات داده است.
نجات جان بیش از ۲۰۰ نفر در ماموریت‌های هوایی اورژانس قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به عملکرد اورژانس هوایی قم افزود: اورژانس هوایی قم از زمان تاسیس تا کنون توانسته است جان ۲۶۶ بیمار و مجروح را نجات دهد.

وی ادامه داد: از مجموع این ۲۶۶ نفر ۲۴۶ نفر صرفا مجروحان حوادث ترافیکی در جاده‌های اصلی و فرعی برون‌شهری استان را شامل شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خصوص دیگر ماموریت‌ها ابراز کرد: ۲۰ مورد دیگر از ماموریت‌های هوایی انجام شده به مشکلات و بیماری‌های قلبی، مغزی، سقوط، سوختگی، برق‌گرفتگی، غرق‌شدگی، زایمان، حوادث شغلی و ... اختصاص داشت که در تمام موارد زمان رساندن به مراکز درمانی بسیار حیاتی بوده است.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود به به آخرین ماموریت بالگرد اورژانس قم اشاره و بیان کرد: در حادثه‌ای که محور سلفچگان ـ نیزار روی داد یک خانواده چهار نفره بر اثر واژگونی خودروی پژو دچار سانحه شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پدر خانواده دچار آسیب های جدی شد که به همین علت درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم اعلام کرد: بالگرد اورژانس قم در صد و بیستمین ماموریت خود توانست جان مجروحان این حادثه را نجات دهد.

فراهانی اظهار کرد: مجروحان این حادثه با مراقبت‌های ویژه به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdn50s.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما