يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : 32009
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) نشأت گرفته از بصیرت بالای دینی است

قم نيوز : قم نگار: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رابطه حضرت معصومه (س) با امام رضا (ع) همانند رابطه حضرت زینب(س) با امام حسین (ع)ویژه بود گفت: ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) نشأت گرفته از بصیرت بالای دینی است.
ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) نشأت گرفته از بصیرت بالای دینی است
به گزارش قم نگار، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به فرارسیدن سال روز ولادت کریمه اهل بیت (ع) و دهه کرامت اظهار داشت: همه امام‌زادگان از حرمت بالایی برخوردار هستند اما حضرت معصومه (س) از ویژگی خاصی برخوردار است که زیارتنامه اختصاصی دارد و اهل بیت (ع) به ایشان توجه داشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ائمه (ع) زیارت حضرت معصومه (ع) را دارای ارزش و اهمیت بالایی می‌دانند و فرمودند که اگر نمی‌توانید حضرت زهرا (س) را زیارت کنید به زیارت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (ع) مشرف شوید.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ولایت مداری حضرت معصومه (س) وی را نسبت به بقیه امام زادگان خاص و برجسته‌تر کرد عنوان کرد: علت اینکه حضرت معصومه (س) بین اهل بیت (ع) از جایگاه خاصی برخوردار است بصیرت و ولایت مداری ایشان است، رابطه حضرت معصومه (س) با امام رضا (ع) فقط رابطه خواهر و برادری نیست بلکه همانند رابطه حضرت زینب (س) نسبت با امام حسین (ع) است.

وی با بیان این که حضرت معصومه (س) معتقد بود باید از ولایت حمایت شود تصریح کرد: اقدامی که حضرت معصومه (س) انجام داد در راستای ولایت مداری بود ولایت‌مداری حضرت معصومه (س) نشأت گرفته از بصیرت بالای دینی است که الگوی مناسبی برای ما است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdnz0s.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما