چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 33393
هواشناسی قم پیش‌بینی کرد:

کاهش ۶ درجه‌ای دمای قم در روز پنج‌شنبه

قم نيوز : قم نگار: کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی بودن هوای پنج‌شنبه در این استان خبر داد و گفت دمای هوای قم در این روز کاهش ۶ درجه‌ای نسبت به روزهای گذشته خواهد داشت.
کاهش ۶ درجه‌ای دمای قم در روز پنج‌شنبه
به گزارش قم نگار، محمدجواد ترابیان اظهار داشت: امروز هوای قم کمی تا قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد نسبتا شدید است.

وی گفت: در روز پنجشنبه هوای استان قم قسمتی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و همراه با بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم عنوان کرد: در روز جمعه همزمان با تاسوعای حسینی نیز هوای قم کمی ابری در اوایل شب همراه با افزایش ابر و بارش رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود و در روز عاشورا هوا صاف تا کمی ابری خواهد بود.

ترابیان گفت: حداقل دمای هوای امروز ۱۵ درجه و حداکثر ۳۱ درجه، حداقل دمای هوای پنجشنبه ۱۶ درجه و حداکثر ۲۶ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز جمعه ۱۲ درجه و حداکثر ۲۸ درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: ‌دمای هوای قم در روز پنجشنبه کاهش ۶ درجه‌ای نسبت به روزهای گذشته خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قم اضافه کرد: سرعت وزش باد امروز ۳۵ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت و روز پنجشنبه ۲۵ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و سرعت وزش باد روز جمعه ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcaeene.49neo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما