شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 100036

تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اهمیت تمهید شرایط برای بازگشایی حضوری مدارس، از اولویت آموزش مهارت محور و کاربردی در مدارس سخن گفت.
تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری
تلاش مدیران برای فراهم شدن فرصت آموزش حضوری
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان قدس قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان کرد: تردیدی نیست که دستیابی به توسعه در گرو موفقیت در آموزش و پرورش نسل آینده ساز این کشور است.

وی همچنین با تبریک بازگشایی مدارس به دانش آموزان، والدین دانش آموزان، فرهنگیان و مسؤولان نظام آموزش و پرورش تصریح کرد: در شرایط کرونایی مجبوریم خود را با این شرایط تطبیق دهیم و از این رو سال تحصیلی جدید نیز به صورت غیرحضوری آغاز می شود.

استاندار قم ادامه داد: دانش آموزان عزیز ما در ماه های گذشته تاحدود زیادی از آموزش و پرورش چهره به چهره و حضوری محروم بودند، اما در هر صورت اجازه داده نشد تا آموزش و پرورش در کشور مختل و تعطیل شود.

وی افزود: البته به دنبال شرایطی هستیم که امکان آموزش حضوری فراهم شود، چراکه آموزش حضوری جزو ضروریات است.

سرمست در عین حال اضافه کرد: به همین منظور، توسعه امر واکسیناسیون در استان با حذف شرایط سِنّی و به صورت عمومی و گسترده و نیز با جدیت دنبال می شود تا ان شاء الله زمینه واکسینه کردن فرزندان و دانش آموزان عزیز نیز فراهم شود.

وی همچنین گفت: مسؤولان به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس و استمرار آموزش های حضوری هستند و از این رو تلاش می کنیم تا هرچه سریع تر فرصت آموزش حضوری در مدارس فراهم شود و خانواده ها بتوانند دانش آموزان خود را با خیال راحت به مدرسه بفرستند.

استاندار قم سپس با تقدیر از تلاش های خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: این عزیزان همواره یاور و پشتیبان آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف خود بوده و هستند.

وی در پایان سخنان خود به اهمیت آموزش های مهارت محور و کاربردی در مدارس توجه داد و گفت: این آموزش ها باید در اولویت نظام آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxvnz-23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما