يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 100220

استاندار قم: بیش از ۵۵ درصد مردم قم واکسن زدند

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۵ درصد مردم استان قم واکسیناسیون شده‌اند گفت: قرار است این امر با سرعت پیش برود، سهمیه واکسن خیلی خوبی برای استان گرفته‌ شده و مراکز تزریق واکسن افزایش‌ یافته است.
استاندار قم: بیش از ۵۵ درصد مردم قم واکسن زدند
استاندار قم: بیش از ۵۵ درصد مردم قم واکسن زدند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با تأکید بر رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی هم‌زمان با توسعه واکسیناسیون اظهار داشت: نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باز هم بیشتر می‌شود و به‌زودی طرح مدیریت هوشمند واکسیناسیون جایگزین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی خواهد شد.

استاندار قم افزود: مطابق تصمیم ستاد مقابله با کرونا، هر گونه ورود به کشور و یا خروج از آن مستلزم واکسیناسیون است.

وی بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون فرهنگیان، والدین و عوامل مرتبط با دانش‌آموزان بالای 12 سال، احتمالاً مدارس از 15 آبان به‌صورت حضوری پذیرای دانش‌آموزان خواهند بود.

سرمست با بیان اینکه تاکنون بیش از 55 درصد مردم استان قم واکسیناسیون شده‌اند گفت: قرار است این امر با سرعت پیش برود، سهمیه واکسن خیلی خوبی برای استان گرفته‌ شده و مراکز تزریق واکسن افزایش‌ یافته است.

استاندار قم با بیان اینکه باید مردم تشویق شوند تا با واکسیناسیون حداکثری از شیوع موج‌های بعدی پیشگیری کنیم، تصریح کرد: بر اساس مصوبه این جلسه طرح مدیریت هوشمند واکسیناسیون به‌ تدریج جایگزین مدیریت محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های قبلی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری دانش‌آموزان از نیمه آبان‌ماه به‌ شرط گسترش واکسیناسیون است مقرر شد هم‌زمان با توسعه واکسیناسیون بر پرهیز از عادی انگاری و رعایت پروتکل‌ها نیز تأکید شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccixqsx2bqxi8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما