قم نيوز : طی حکمی از سوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مهدی تاجیک به عنوان دومین سرپرست دفتر این خبرگزاری در قم از زمان راه‌اندازی فارس، منصوب شد.
مهدی تاجیک، سرپرست خبرگزاری فارس قم و مسوول بسیج رسانه قم.
مهدی تاجیک، سرپرست خبرگزاری فارس قم و مسوول بسیج رسانه قم.
به گزارش قم نیوز پس از استعفای جواد اشرفی از 15 سال تصدی مسوولیت دفتر خبرگزاری فارس در قم، حکم سرپرستی سرهنگ مهدی تاجیک به جای وی توسط مدیرعامل خبرگزاری فارس صادر شد.

سرهنگ مهدی تاجیک که با حکم پیام تیرانداز به سرپرستی خبرگزاری فارس در قم منصوب شده است، دارای سابقه طولانی فعالیت در بسیج مستضعفین است و آخرین مسوولیت وی قبل از انتصاب به عنوان سرپرست خبرگزاری فارس در قم، مدیریت بسیج رسانه استان قم است.

به نوشته خبرگزاری مهر قم، سرهنگ تاجیک سابقه هفت سال فعالیت در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌های دانشجو، تسنیم، دفاع مقدس و بسیج را در کارنامه دارد. وی از سال ۹۷ تاکنون رئیس چهار دوره شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم است.

شاخه قم این جشنواره کشوری هر سال توسط سازمان بسیج رسانه قم و با همکاری نهادهای مختلف مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری قم، سپاه علی بن ابی طالب برگزار می‌شود.

مهر درباره سوابق سرهنگ تاجیک اضافه کرده است: عضویت در تحریریه نشریات همشهری ماه، خردنامه همشهری و همکاری با پایگاه خبری قمنا، پایگاه تبیینی برهان، خبرگزاری مهر و نیز مسئول بسیج رسانه استان قم از جمله دیگر سوابق تاجیک است. وی هم اکنون عضو کانون مستندسازان روایت مقاومت و خانه مطبوعات استان قم است.

پیش از این سید جواد اشرفی مسؤولیت دفتر خبرگزاری فارس در قم را بر عهده داشت که به سبب شرکت در انتخابات شورای شهر قم و پس از 15 سال فعالیت مستمر خبری، از این سمت استعفا کرد.
https://qomnews.ir/vdciruazqt1aur2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما