قم نيوز : رئیس بیمارستان فرقانی در خصوص شائبه ضرورت داشتن همراه بیمار در بخش کرونای این مرکز درمانی توضیحاتی داد.
بیماران کرونایی بیمارستان فرقانی قم ملزم به داشتن همراه هستند؟
بیماران کرونایی بیمارستان فرقانی قم ملزم به داشتن همراه هستند؟
به گزارش قم نیوز ویروس چموش کرونا این روزها  آرام تر شده و آمارها نشان دهنده سیر نزولی بستری بیماران کرونایی است ؛خروج  بیمارستان شهدا و علی ابن ابیطالب (ع)و به تازگی بیمارستان  فرقانی از  پذیرش بیماران کرونایی نوید بخش روزهای خوب است.

اما در لا به لای خبرهای کرونایی از گوشه و کنار  یک شهروند خبرنگار با ارسال  پیامی به باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این موضوع که در هفته گذشته  بیمار بستری کرونایی در بیمارستان فرقانی قم داشته، اظهار کرده است متاسفانه در این بیمارستان بیماران کرونایی ملزم به داشتن همراه بیمار هستند؛ که این امر باعث شد تا کل خانواده  مبتلا به کرونا شویم.

او ادامه داده است:در این خصوص  با رئیس بیمارستان صحبت کردم، ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نشد؛ عاجزانه از شما درخواست رسیدگی و پیگیری دارم.

موضوع را با دکتر حکیم الهی، رئیس بیمارستان فرقانی مطرح کردیم .

رئیس این مرکز درمانی با رد این موضوع عنوان کرد: هیچ  ضرورتی برای داشتن همراه بیمار  در بخش کرونای بیمارستان فرقانی وجود ندارد و طی روزهای اخیر شخصی به بنده برای اعتراض در این زمینه مراجعه نکرده است.

او ادامه داد: اگر به این شخص گفته شده که در این مرکز داشتن همراه برای بیمار کرونایی ضرورت دارد شاید از پرنسل بیمارستان بوده اگر هم این مورد صحت داشته باشد این شخص به بنده مراجعه کند تا موضوع رسیدگی و پیگیری شود.

حکیم الهی اضافه کرد: نیروهای بهیاری، پرستاری و همچنین نیروهای داوطلب کمک بهیار یا خدماتی در این مرکز درمانی در امر تغذیه و مراقبت کمک حال بیمار کرونایی هستند.

رئیس بیمارستان فرقانی افزود: تمام کادر درمان واکسینه شده اند و تاکنون از کادر درمان بیمار بد حال و فوتی نداشته ایم و نکات بهداشتی در این مرکز درمانی به طور کامل رعایت می شود.

 حکیم الهی ادامه داد:فردی که یکی از اعضای خانواده اش درگیر کرونا می شود ،با توجه به سرایت بالای ویروس ، درگیری دیگر اعضا دور از ذهن نیست.

او بیان کرد: بنا به نیاز و خواسته برخی بیماران بستری  ترومایی و غیر ترومایی به داشتن همراه برای انجام امور خود و از طرفی احساس نیاز برخی خانواده ها برای  همراهی بیمار خود  در این مرکز درمانی پذیرش همراه صورت می گیرد .

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcf0xdy0w6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما