قم نيوز : اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه‌ای از دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه خواست با مراجعه به سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای واکسیناسیون اقدام کنند.
دانش‌آموزان قمی دوره‌های متوسطه برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند
دانش‌آموزان قمی دوره‌های متوسطه برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند
به گزارش قم نیوز اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه‌ای در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان اعلام کرد: دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای واکسیناسیون اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد مصوبات هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (۱۰ مهرماه جاری) و مصوبات یکصد و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا (۱۴ مهرماه جاری) نظر به اینکه یکی از الزامات بازگشایی مدارس واکسیناسیون دانش آموزان است، دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه از ۱۵ تا ۱۸ مهرماه جاری با ورود به سامانه «ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و نوبت‌گیری برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

مراجعه دانش‌آموزان به مراکز واکسیناسیون همراه با یکی از والدین الزامی است؛ مراجعه به مراکز واکسیناسیون بر اساس نوبت‌گیری از سامانه سلامت امکان پذیر است و دانش‌آموزان باید قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون صبحانه کامل میل نمایند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccixqso2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما