قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه برخی مردم از هزینه‌های بالای ارتباطی گله‌مند هستند، گفت: اما باید باکار و تلاش این هزینه‌ها را کاهش داده و وسایل و لوازم موردنیاز این فضا را در اختیار مردم قرارداد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: ‌مردم از هزینه‌های بالای ارتباطی گله‌مند هستند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: ‌مردم از هزینه‌های بالای ارتباطی گله‌مند هستند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: حل مشکلات امروز نیازمند همکاری و همراهی همه مردم است و مردم با همراهی خود با دولت می‌تواند در رفع این مشکلات سیهم و کوشا باشند.

وی افزود: باید کاری کرد فناوری و اطلاعات کشور از بهترین‌ها باشد، دشمنان برای ایجاد نارضایتی در کشور دست به هر کاری می‌زنند که نمونه‌اش بحث اختلال در جایگاه‌های بنزین بود.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: دولت جدید در ابتدای کار خود قرار دارد و می‌تواند با اقدامات خود زمینه‌ساز رشد و شکوفایی ملت، کشور و همچنین به بار نشستن امید در جامعه را فراهم کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: باید برای اصلاح کشور از راه آن وارد شد و دنبال راه برون‌رفت از مشکلات بود، حتماً راه‌هایی وجود دارد و  باید تلاش کرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در خدمت کاهش هزینه‌های مردم و تسهیل فرایند‌های اداری قرار بگیرد، تصریح کرد: در بحث فضای مجازی هم نکته مهم آن  در کنار سایر مسائل، بحث هزینه‌های آن است، زیادی هزینه باعث شده مردم به‌خوبی نتوانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برخی مردم از هزینه‌های بالای ارتباطی گله‌مند هستند،خاطرنشان کرد: اما باید باکار و تلاش این هزینه‌ها را کاهش داده و وسایل و لوازم موردنیاز این فضا را در اختیار مردم قرارداد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvvnzi23nvqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما