شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 100729
منبع : قم نیوز

انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه عابران پیاده در قم

قم نيوز : با تلاش ماموران پلیس قم باند سارقان گوشی تلفن همراه عابران پیاده شناسایی و دستگیر شدند.
انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه عابران پیاده در قم
انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه عابران پیاده در قم
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از سوی  راکبان یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا این که یک  مالخر ۳۸ ساله دارای یک فقره سابقه سرقت گوشی که تحت پوشش شاگرد مغازه گیم نت، در امر خرید و فروش و تغییر سریال گوشی‌های موبایل به صورت مخفیانه فعالیت داشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سپس ۲ متهم ۱۸ و ۱۹ ساله و از مرتبطین که مشخصات ظاهری آن‌ها با مشخصات ظاهری تصاویر به دست آمده از سارقان در صحنه‌های سرقت تشابه زیادی داشتند شناسایی، دستگیر شدند و با انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات پلیس به سرقت گوشی تلفن همراه از عابران پیاده اعتراف کردند.

سردار میرفیضی، از شناسایی ۳۸ نفر مالباخته در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در نهایت با قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgxz9qyak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما