چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 100821

جنگ بدمینتون‌بازان در قم

قم نيوز : تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم عصر سیزدهمین روز آبان ماه میزبان حساس‌ترین بازی هفته ششم از فصل جاری لیگ برتر بدمینون باشگاه‌های کشور است.
جنگ بدمینتون‌بازان در قم
جنگ بدمینتون‌بازان در قم
به گزارش قم نیوز ششمین هفته از دور رفت مسابقات فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور بین هشت تیم لیگ برتری با برگزاری چهار مسابقه در روز پنجشنبه سیزدهم آبان ماه به انجام می‌رسد و تیم رعد پدافند هوایی قم میزبان حساس‌ترین بازی این هفته برابر چادرملو اردکان است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا پایان هفته پنجم تیم شهرداری شهر بابک با پنج برد متوالی صدرنشین است، تیم چادرملو اردکان با چهار برد و یک باخت در رده دوم ایستاده، نماینده سیستان و بلوچستان به همراه رعد پدافند هوایی قم با سه برد و دو باخت رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

در این جدول تیم توس‌مسیر مشهد با دو برد و سه باخت در مکان پنجم است، نماینده اراک با دو برد و سه باخت در رده ششم ایستاده، دانشگاه یزد با یک برد و چهار باخت مکان هفتم را در اختیار دارد و ضعیف‌ترین تیم این فصل یعنی پروتئین ۹۹ البرز با پنج باخت متوالی رده آخر جدول را به خود اختصاص داده است.

تیم رعد پدافند هوایی قم در حالی این هفته میزبان چادرملو اردکان است که تیم‌های اراک، توس‌مسیر مشهد و دانشگاه یزد را شکست داده و به تیم‌های سیستان و بلوچستان و شهرداری شهر بابک باخته، ضمن اینکه اردکانی‌ها در پنج هفته سپری شده لیگ یک باخت برابر تیم اراک در خانه حریف متحمل شده‌اند.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم برای جبران فاصله امتیازات خود با رقبای بالای جدولی، این هفته مجبور به شکست دادن تیم چادرملو اردکان هستند، تیمی که چهره شاخص فصل قبل رعد یعنی فرزین خانجانی را در اختیار دارد و مصاف آن از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ آبان در تالار فرهمند موحد قم یک جنگ تمام عیار خواهد بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj8yevvuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما