قم نيوز : آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه زندگی همه موجودات وابسته به محیط زیست سالم است گفت: زندگی سالم در محیطی سالم حق همه انسان‌ها است.
آیت‌الله نوری همدانی: زندگی سالم در محیطی سالم حق همه انسان‌ها است
آیت‌الله نوری همدانی: زندگی سالم در محیطی سالم حق همه انسان‌ها است
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار علی سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست گفت: انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد. زندگی سالم حق همه انسان‌ها است و علاوه بر انسان‌ها زندگی همه موجودات وابسته به آن می‌باشد از این رو مسئله محیط زیست و حفاظت از آن مسئله بسیار مهمی است و این خدمتی که شما در ارتباط با محیط زیست به عهده گرفته‌اید بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به آلودگی‌های کارخانه‌ها تصریح کرد: متأسفانه آلودگی‌های ایجاد شده توسط کارخانه‌هایی که اطراف و داخل شهرها قرار گرفته‌اند سبب آسیب جدی به محیط زیست شده است. لذا باید برای این کارخانه‌ها فکری کرد تا از آلودگی هوا جلوگیری شود.

استاد سطوح عالی حوزه افزود: در گذشته درختان و جنگل‌ها اثرات محیطی خوبی داشته‌اند اما امروز جنگل‌ها در پی ساخت و سازهای بی رویه از بین رفته است.

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئله مهم دیگر زباله‌ها و تولید آن است. زباله‌ها و تولید آن اثر مخربی برای محیط زیست به همراه داشته است و حتی سبب از بین رفتن مراتع و جنگل‌ها و آلودگی دریاها شده است. باید برای بازیافت زباله‌ها فکری کرد و نباید اجازه دهیم محیط زیست آلوده شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcee78zejh87vi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما