قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: غیورمردان سپاه بار دیگر هیمنه آمریکا در منطقه را شکستند و قدرت پوشالی آمریکا را به رخ جهانیان کشیدند.
امیرآبادی: غیورمردان سپاه قدرت پوشالی آمریکا را به رخ جهانیان کشیدند
امیرآبادی: غیورمردان سپاه قدرت پوشالی آمریکا را به رخ جهانیان کشیدند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی اظهار داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی آمریکا در منطقه جایگاه ویژه‌ای داشت ولی پیروزی انقلاب سبب شد اهداف آمریکا در منطقه به سرانجام نرسد.

وی افزود: آمریکا در اکثر برنامه‌هایش در منطقه شکست خورد که این موضوع  به خاطر پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی و اینکه ملت ایران با انقلاب از یوغ آمریکایی‌ها خارج شدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برنامه و تلاش آمریکا  در منطقه برای حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: آمریکا در این زمینه حاضر است همه کشورهای منطقه را به جنگ و خونریزی و خسارت‌های سنگین بکشاند و فقط امنیت رژیم صهیونیستی تأمین بشود.

امیرآبادی عنوان کرد: در 13 آبان آمریکا در چند مقطع شکست‌های سنگین خورد که ازجمله در برنامه اخیر این موضوع اتفاق افتاد و غیورمردان سپاه بار دیگر هیمنه آمریکا در منطقه را شکستند و قدرت پوشالی آمریکا را به رخ جهانیان کشیدند.

وی بابیان اینکه آمریکا به زوال و از پاشیدگی خود نزدیک می‌شود، تصریح کرد: آمریکا در دنیا جنگ‌افروزی می‌کند ولی ناوها و قدرت پوشالی‌اش اسیر اراده قدرت نظامی ایران شد و این موضوع نشان‌گر این است که همواره اراده‌ها برهمه قدرت‌ها پیروز می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان بااراده و دانش ایرانی به بهترین تکنولوژی‌های نظامی دست پیدا کردند و ناوهای چند میلیارد دلاری و تجهیزات آن‌ها در مقابل ما زانو می‌زند.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: در تصاویری که مشاهده کردیم ناو، شناور سربازان و نیروهای آمریکایی در دریای عمان شکست سختی خوردند، قطعاً این پیروزی آخرین پیروزی ملت ایران نیست و ملت ایران پیروزی‌های بزرگی را پیش رو دارد و در حقیقت مقدمه خروج آمریکا از منطقه و نوید استقلال ملت‌های منطقه از سلطه آمریکاست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxyevhuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما