قم نيوز : مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ضمن تشکر از برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم، از آمادگی این اداره کل برای همکاری با شهرداری در اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس خبر داد.
آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس آمادگی دارد
آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدارس آمادگی دارد
به گزارش قم نیوز حمیدرضا شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حوزه فرهنگ را یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقا فرهنگ جامعه، ارتباط مستقیم با درون خانواده و اولیای دانش آموزان است.

وی ایجاد شادی و برگزاری جشن برای خانواده و اولیای دانش آموزان را موردتوجه قرارداد و افزود: ضمن تشکر از مسئولان شهرداری قم در برپایی جشن روز قم در مدرسه استثنایی ابابصیر، ایجاد شادی برای دانش آموزان و خانواده آن‌ها در برقراری ارتباط قوی بین اولیا و جامعه مؤثر بوده و امیدواریم شاهد اتفاقات بیشتری در این حوزه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: با شناسایی مناسبت‌ها در تقویم سال تحصیلی و برپایی جشن، علاوه بر ایجاد شادی می‌توانیم ارزش‌های دینی خود را به دانش آموزان انتقال داده و باعث شناخت فرهنگ دینی شویم، البته به علت شیوع ویروس کرونا خیلی از این برنامه‌ها اجرا نشد و امیدواریم بتوانیم دوباره شاهد این برنامه‌ها باشیم.

وی سپس با تشکر از اقدامات شهرداری در ایجاد فضای شاد و فرهنگی در روز قم خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تعاملات بیشتری با شهرداری داشته و مانند قبل از کرونا برنامه‌های مشترکی اجرا کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaown6m49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما