قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خدمت به مردم جلب رضای خداوند متعال را به همراه دارد، گفت: مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان در مسیر خدمت به مردم گام بردارند
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان در مسیر خدمت به مردم گام بردارند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی‌گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار سید‌محمد‌تقی شاهچراغی استاندار قم، مناصب دنیوی را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: باید از این فرصت به نحو احسن استفاده شود.

وی بااشاره به روایتی از امام صادق‌(ع) در رابطه با امر حکمرانی افزود: مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکل‌های‌ جامعه تلاش کنند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور نیز در دیدار استاندار قم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سید محمد تقی شاهچراغی به عنوان استاندار قم، بر لزوم همکاری همه جانبه دستگاه‌های دولتی برای توسعه استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ، اعتلای فرهنگ عمومی استان را ضروری دانست و افزود: در موضوع توسعه گردشگری مذهبی و امر زیارت نیز قم ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که باید این مهم مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد.

استاندار قم نیز در این دیدارها خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از نصایح و رهنمودهای مراجع و علما شاهد رشد و ترقی استان قم باشیم.

شاهچراغی تعامل و همگرایی دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی را لازمه پیشرفت قم عنوان کرد و افزود: در سالی که از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری شده، تلاش خواهیم کرد تا رونق تولید و اشتغال را محقق کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0ydyjw6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما