چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 101080
منبع : قم نیوز

نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی کشور برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی گفت: نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هوای نو» برگزار می‌شود.
نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی کشور برگزار می‌شود
نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی کشور برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجید باباخانی عصر سه شنبه در نشست مسئولان شورای هیئت‌ها مذهبی کشور که در قم در حال برگزاری است، اظهار کرد: این مهرواره مهم‌ترین رویداد حوزه هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی است که در سه بخش «هیأت‌ها و تشکل‌های دینی»، «کتاب هیأت» و «ستایشگران اهل بیت علیهم السلام» برگزار می‌شود.

وی فعالیت در زمینه‌های خانواده، بانوان و نوجوانان، دارابودن تشکیلات و ساختار و چشم انداز و... را از جمله ملاک‌های انتخاب هیئت‌ها ذکر کرد و افزود: فعالیت‌ها و ابتکاراتی که در موضوعات حاج قاسم سلیمانی، کرونا و نسل حسینی توسط هیئت‌ها و تشکل‌های دینی اجرا شده جزو محورهای ویژه این مهرواره محسوب می‌شود.

رئیس سازمان هیئت‌ها و تشکل‌های دینی گفت: شعار این مهرواره «در هوای نوی هیئت نفسی تازه کنیم» است که برای انتخاب آن از بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فرهنگ استفاده شده است.

وی مهلت شرکت در این مهرواره را تا هفتم آذرماه اعلام کرد و بیان داشت: اختتامیه این مهرواره در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

باباخانی اظهار کرد: نمایشگاه مهرواره هوای نو متشکل از ۵۰ غرفه هیئت‌ها و مراکز فرهنگی مردمی منتخب کشور پیش بینی شده که شرکت کنندگان در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و خدمات خود خواهند پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این مهرواره علاوه بر ارتقای جایگاه هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، انگیزه مردم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ارتقا یابد و جریان فرهنگی موثری ایجاد شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdch6znzv23nvvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما