قم نيوز : آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه کشتن شیعیان و کشتار مردم بی دفاع یمن اتفاقات کوچکی نیست، گفت: متاسفانه دشمنی با اسلام و جریان های اسلام ستیز در هر زمانی وجود دارد.
کشتن شیعیان و مردم بی دفاع یمن اتفاق کوچکی نیست
کشتن شیعیان و مردم بی دفاع یمن اتفاق کوچکی نیست
به گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با سید ریاض حکیم با بیان اینکه یکی از موضوعات بسیار مهم که لازم است اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند علماء چه می گفتند و در مقابل جریان های استبداد و استکبار چگونه مجاهدت می کردند و به چه شکل برای دفاع از اسلام در مقابل زورگویان ایستادگی می کردند، گفت: متاسفانه دشمنی با اسلام و جریان های اسلام ستیز در هر زمانی وجود دارد منتهی شکل آن در هر دوره ای عوض می‌شود، از این رو علماء بایستی همیشه در میدان باشند و هیچوقت منزوی نباشد و باید فداکاری های علماء برای مردم شرح و بسط داده شود.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه به اهمیت جایگاه مرجعیت اشاره نمود و افزود: در زمان حکومت صدام نقش علماء و بویژه خاندان حکیم، که از خاندان علم و فقاهت و از برجستگان حوزه علمیه نجف محسوب می‌گردند در هدایت مردم و دفاع از اسلام و زنده نگهداشتن فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) بسیار برجسته می باشد و آنان در این راه شهداء فراوانی دادند.

وی با بیان اوضاع مسلمانان در گوشه و کنار جهان ادامه داد: متاسفانه استکبار جهانی هر روز به شکلی بر علیه اسلام و مسلمانان فتنه به راه می اندازد وطراحی نقشه ها از سوی آمریکا و با پول عربستان سعودی از سوی رژیم کودک کش اسرائیل اجرا می شود؛ شما امروز ببینید در فلسطین، در افغانستان، در بحرین و در یمن چه خبر است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه امروز فقط با گفتن و نوشتن کار پیش نمی‌رود، بلکه باید تمامی علماء و مردم مسلمان برای دفاع از اسلام با تمام وجود به میدان بیایند، گفت: جریان افغانستان و کشتن شیعیان و کشتار مردم بی دفاع یمن اینها اتفاقات کوچکی نیست، و وظیفه ما در قابل این جریان ها خیلی سنگین است. لذا باید ابتداء بین مسلمانان وحدت و اتحاد ایجاد شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccosqs02bqxx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما