جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : 101114
آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد؛

خاطره خوب مردم از خدمات بی مزد و منت بسیج

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: بسیج خاطرات خوبی در ذهن‌ها تداعی می کند چراکه بسیجیان در برنامه‌های مختلف بی مزد و منت حاضر به خدمت است.
خاطره خوب مردم از خدمات بی مزد و منت بسیج
خاطره خوب مردم از خدمات بی مزد و منت بسیج
به گزارش قم نیوز آیت‌الله ناصر مکار شیرازی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور گفت: بسیجیان شبیه‌ترین سربازان به سربازان پیغمبر (ص) هستند و آن زمان این گونه نبود که سربازان را استخدام و یا برای این کاری تعیین کنند.

وی ادامه داد: انگیزه بسیج با همه گروه‌ها متفاوت است به گونه‌ای که در دیگر گروه‌ها انگیزه‌های دنیایی وجود دارد اما در بسیج خلوص نیت حاکم است و این سبب می‌شود نیروی آن چندین برابر شود و شباهت آن به لشکر پیغمبر (ص) و امیرالمومنین (ع) از این رو است.

این مرجع تقلید شیعیان گفت: اگرچه بسیج با اخلاص وارد میدان می‌شود اما مانعی برای تشویق نیروها وجود ندارد و بسیجیان باید با تشویق و قدردانی پشتوانه داشته باشند تا خدمت آنها مستمر شود.

وی ادامه داد: باید مراقب بود تا بسیجیان به آلودگی‌های اخلاقی دچار نشوند تا هرگز نام بسیج خدشه‌دار نشود و همچون گذشته همواره پاک بماند.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: هر وقت کلمه بسیج مطرح می‌شود خاطرات خوبی در ذهن‌ها تداعی می‌شود چراکه بسیجی در برنامه‌های مختلف بی مزد و منت حاضر به خدمت است.

وی با اشاره به خدمات جهادی بسیجیان گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی و غیره ورود کرده و یک نیروی مقدس و بزرگ است که در بزرگترین زرادخانه‌های دنیا هم پیدا نمی‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: در دنیا باید افراد را با تملق استخدام کنند و سربازانشان باز هم میدان را خالی می‌کنند اما سربازان و بسیجیان ما همچون سربازان پیغمبر (ص) جان بر کف و خالصانه خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: این انتظار از بسیجیان وجود دارد که با اخلاق و نسبت به دیگر جوانان متفاوت باشند چراکه بسیج الگوی مناسب برای همه اقشار است.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان اظهار داشت: بسیج باید معلومات و دانش نیروهای خود را بالا ببرد تا این افراد بتوانند آبروی این نیرو را حفظ کنند و در این راستا باید در مسیر افزایش معلومات بسیجیان حرکت کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfyydyjw6dxya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما