شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : 101138

آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران در قم

قم نيوز : دیدارهای مرحله پایانی فصل 1400 لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور از عصر امروز در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران در قم
آغاز مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران در قم
به گزارش قم نیوز بازی‌های مرحله نهایی فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور از امروز به مدت سه روز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی برگزار می‌شود که نماینده‌های قم، اصفهان، کرمان و مشهد برای قهرمانی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

در این مرحله تیم فردوس قم مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های ایران میزبان تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، آتیه‌سازان شازند و استعدادهای درخشان مشهد است و بازی‌ها از ساعت ۱۳ امروز با مصاف گیتی‌پسند و استعدادهای درخشان مشهد آغاز می‌شود و سپس از ساعت ۱۵ فردوس قم به مصاف نماینده شازند می‌رود.

در حالی که بازی‌های نماینده قم به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود، تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم مهر ماه امسال با کسب نتایج درخشان و عملکرد موفق از مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال نوجوانان باشگاه‌های کشور جواز صعود به مرحله نهایی این دوره از بازی‌ها را کسب کرد.

تیم فوتسال نوجوانان فردوس قم در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی به میزبانی شهر شاهرود برابر تیم چیپس کامل مشهد با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری رسید،‌ سپس با میزبان خود تیم آراد شاهرود به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و در سومین بازی برابر تیم مطرح گیتی‌پسند اصفهان ۵ بر ۲ پیروز شد.

فردوس در چهارمین بازی خود برابر تیم شهرداری ساوه با نتیجه ۳ بر ۱ تن به شکست داد و برای صعود از این مرحله در روز پایانی و در پنجمین بازی مقدماتی لیگ برتر نوجوانان مقابل نکتا چوب سبزوار با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و در مجموع با ۳ پیروزی، یک تساوی و یک باخت همراه با تیم گیتی‌پسند اصفهان از این گروه به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین تیم‌های آتیه‌سازان شازند و استعدادهای درخشان مشهد از گروه دوم به مرحله پایانی صعود کردند تا این چهار تیم از ۲۹ آبان تا اول آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکل دوره‌ای با یکدیگر برای کسب مقام قهرمانی به رقابت بپردازند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbf8b8wrhbg8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما