سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 101349

نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان

قم نيوز : تیم فوتبال سرخپوشان قم به نخستین پیروزی و سه امتیاز خود در فصل 1401 – 1400 مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دست یافت.
نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان
نخستین پیروزی سرخپوشان قم در لیگ آزادگان
به گزارش قم نیوز تیم سرخپوشان که قهرمان فصل قبل بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم است در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته سوم فوتبال ایران جام آزادگان برابر تیم گرین کشاورز نهاوند با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

سرخپوشان قم در این دیدار با گل‌های کیوان قاسمیان و ابوالفضل همتی از سد میزبان خود عبور کرد تا به نخستین پیروزی خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان دست یابد، برد ارزشمندی که البته این تیم باید قدردان سنگربان خود محمدرضا وفایی نیز باشد که یک پنالتی از میزبان مهار کرد تا نماینده قم از این بازی با دست پر و سه امتیاز خارج شوند.

نماینده فوتبال قم در هفته نخست بازی‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان داماش گیلان بود و با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد تا در پایان هفته دوم بازی‌های این فصل لیگ دسته سوم ایران با چهار امتیاز موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشد و امیدوارتر از قبل در ادامه بازی‌های این فصل برابر حریفان خود به میدان برود.

در جدول رده‌بندی گروه دوم فصل جاری لیگ آزادگان تا پایان هفته دوم تیم سرخپوشان قم با چهار امتیاز صدرنشین است، ضمن اینکه تیم‌های چهار امتیازی ستارگان سیمرغ البرز و آلومینیوم پارس ساوه در تعقیب این تیم هستند، همچنین ستارگان سرخ تهران، کاسپین فریدونکنار، وحدت البرز و پاراک تهران با سه امتیاز در رده‌های چهارم تا هفتم جای دارند.

تیم‌های داماش گیلان، کیا پارس تهران، شهروند رامسر، آریو بام اسلامشهر، پاس گیلان و گرین کشاورز نهاوند سایر رتبه‌های جدول گروه دوم لیگ آزادگان از مکان هشتم تا سیزدهم را در اختیار دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjydy1w6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما