قم نيوز : فرماندار قم بر لزوم مشورت مسؤولان با مردم در برخی از عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: شهر قم و روستاهای توابع با مشکلات کم‌آبی، بیکاری جوانان و نبود مسکن درگیر هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری مردم و مسؤولان هستیم.
رفع مشکلات قم نیازمند حرکت مشترک مردم و مسؤولان است
رفع مشکلات قم نیازمند حرکت مشترک مردم و مسؤولان است
به گزارش قم نیوز نشست تبینی و توجیهی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان پیش از ظهر امروز در سالن رضوان شهرداری قم با حضور فرماندار، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و جمعی دیگر از مسؤولان نظارتی و اجرایی برگزار شد.

مرتضی حیدری فرماندار قم در این نشست گفت: بعد از اینکه قانون شورا در سال 1375 شکل گرفت، اعضای شورای شهر و روستاها در هر دوره با انتخاب مردم روی کار آمدند و این یعنی سرنوشت مردم به انتخاب خودشان رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: در این دوره نیز به لطف دولت انقلابی و مردمی بار دیگر تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا با مشورت گرفتن از مردم و اعضای شورای شهر و روستاها برای پیشرفت و آبادانی استان قم تلاش کنیم.

فرماندار قم افزود: رسانه های معاند خارج از کشور، در این دوره تلاش کردند تا اینطور جلوه دهند که مردم دیگر علاقه ای به رای دادن ندارند و به دنبال این بودند که انتخابات را کم شکوه و خلوت جلوه دهند اما همه ما در حقیقت شاهد این بودیم که در این دوره نیز انتخابات با شور و اشتیاق زیاد برگزار شد.

وی ادامه داد: مردم ما با علاقه فراوان پای صندوق آمدند به فرد مورد نظر خود در شوراها و ریاست جمهوری رای دادند و می‌توان گفت دشمن بار دیگر در این عرصه شکست خورد. من به شما اعضای شوراهای شهر و روستا این انتخاب مردمی را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند می‌طلبم تا فرصت خدمت شایسته به مردم را به شما عطا کند.

حیدری در پایان اظهار کرد: در این دوره 4 ساله که شما اعضای شورای شهر هستید از این دست جلسات با هماهنگی و حضور بخش های مختلف اجرایی و نظارتی برگزار خواهد شد تا مشکلات مردم در نقاط مختلف شهر و روستا حل شود.

وی گفت: شهر قم و روستاهای توابع با مشکلات کم‌آبی، بیکاری جوانان و نبود مسکن درگیر هستند و برای رفع این مشکلات نیازمند مشارکت حداکثری مردم و مسؤولان هستیم.

فرماندار قم گفت: مبنای مشورت از قرآن برگفته شده و براساس آیات و فرمایشات ائمه اطهار ما در کارهایمان و اداره امور استان و کشور باید از مردم مشورت بگیریم و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxvevyuqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما