يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : 101701

تثبیت صدرنشینی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با عبور از مس رفسنجان به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.
تثبیت صدرنشینی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال
تثبیت صدرنشینی شیمیدر در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته سوم از دور برگشت مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران شامگاه بیست و هفتمین روز آذر ماه با مصاف شیمیدر قم و مس رفسنجان در تالار آزادی پیگیری شد و این دیدار به برتری ۷۶ بر ۵۵ شیمیدر انجامید.

شاگردان مهران شاهین‌طبع که در بازی نیم‌فصل اول مرحله مقدماتی با حساب ۸۶ بر ۶۴ و با اختلاف ۲۲ امتیاز حریف رفسنجانی خود را مغلوب کرده بودند، در دیدار برگشت نیز تیم برتر میدان بوده و در اکثر لحظات مسابقه بر جریان بازی کنترل داشتند و به لطف نمایش قابل قبول خود حریف را در بازی برگشت مقدماتی نیز با اختلاف ۲۱ امتیاز مغلوب کردند.

سرمربی شیمیدر در این دیدار تقریبا از تمام بازیکنان تیمش بازی گرفت و نماینده بسکتبال استان قم با کسب نهمین پیروزی این فصل خود در مجموع از ۱۰ بازی ۱۹ امتیازی شد و جایگاه خود در مکان نخست جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال ایران را حفظ کرد.

در این دیدار حامد حسین‌زاده ۱۶ امتیاز، نوید رضایی‌فر ۱۳ امتیاز، امیرحسین‌ آذری ۱۰ امتیاز، سالار منجی ۸ امتیاز، محمد یوسف‌وند ۷ امتیاز، رافی درغوکاسیان ۷ امتیاز، روزبه ارغوان ۶ امتیاز، سینا واحدی ۵ امتیاز، حسن علی‌اکبری ۳ امتیاز و علی دریایی یک امتیاز در راه کسب برتری ۷۶ بر ۵۵ شیمیدر برابر مس رفسنجان کسب کردند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم تا پایان مرحله مقدماتی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور چهار مسابقه دیگر با تیم‌های صنایع هرمزگان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد و مهرام تهران پیش‌رو دارد و دیدارهای این مرحله روز سه‌شنبه ۱۴ دی‌ماه به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvznzz23nvqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما