يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 101702

گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می‌رود

قم نيوز : تیم فوتبال گل‌ریحان که این روزها میهمان فوتبال قم است پس از نتایج ضعیف هفته‌های اخیر خود در لیگ آزادگان به دنبال استعفای ناگهانی سرمربی مطرح خود وارد بحران شده و قرار است فردا در کرمان به مصاف مس نوین برود.
گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می‌رود
گل ریحان قم بدون مربی به مصاف مس نوین می‌رود
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال گل‌ریحان که فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان حضور داشت و در این سال‌ها نماینده استان البرز بوده، پس از سقوط به لیگ دسته دوم با تصمیم مسوولان خود در پی حضور در قم و بازی در لیگ آزادگان به عنوان نماینده قم است.

این تیم یکی دو هفته‌ای است که بازی‌های خود را در شهر قم انجام می‌دهد، هر چند فدراسیون فوتبال چند بار اعلام کرده که هنوز به طور قطعی مجوز حضور این تیم در قم را صاد نکرده اما این تیم فعلا در لیگ دسته دوم جام آزادگان نتایج خوبی نمی‌گیرد و فرزاد آشوبی سرمربی این تیم نیز با استعفای غیر منتظره خود، گل‌ریحانی را وارد بحران کرد.

در پس استعفای بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس از سرمربیگری تیم گل ریحان، بازیکنان این تیم نیز به دلیل مشکلات مالی در تمرینات اخیر تیم حاضر نشدند، در حالی که تیم فوتبال گل‌ریحان در جدول رده‌بندی مسابقات گروه دوم لیگ دسته دوم جام آزادگان هم اکنون رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است: فرزاد آشوبی بازیکن سابق تیم‌های سرخابی پایتخت که سکان هدایت تیم فوتبال گل‌‌ریحان را بر عهده داشت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از بازیکنان تیمش که تا به اینجای کار با مشکلات کنار آمده‌اند تشکر و اعلام کرد که از سرمربیگری این تیم استعفا داده است.

این در حالی است که تیم فوتبال گل‌ریحان باید طبق برنامه‌ سازمان لیگ آزادگان، در هفته ششم از دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز دوشنبه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۱۴ در شهر کرمان برابر تیم فوتبال مس‌نوین این شهر به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciuzazrt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما