قم نيوز : رئیس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به مجازی شدن امتحانات این دانشگاه گفت: امسال سامانه «samalive.ir» برای امتحانات و ارزشیابی در نظر گرفته شده است اما اگر استادی بستر مجازی دیگری را برای امتحان برگزید دانشجویان باید در آن فضای ارتباطی پاسخگوی استاد باشند.
تعیین بستر امتحانات مجازی دانشجویان پیام نور قم بر عهده اساتید است
تعیین بستر امتحانات مجازی دانشجویان پیام نور قم بر عهده اساتید است
به گزارش قم نیوز محمد علی حسینی رئیس دانشگاه پیام نور قم با اشاره به شیوه برگزاری امتحانات در دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزیر علوم مبنی بر اینکه شیوه برگزاری امتحانات در اختیار دانشگاه‌ها است و سازمان مرکزی پیام نور این تصمیم را گرفته است که امتحانات پایان ترم دانشگاه‌های پیام نور در سراسر کشور، در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت مجازی برگزار شود.

وی افزود: سلامت دانشجویان برای ما بسیار مهم است، همانطور که خود دانشجویان نیز در این مدت و وضعیت کرونایی شهر نگران سلامتی خود بودند ما نیز به نظرات آن‌ها احترام گذاشتیم و تصمیم نهایی خود را گرفتیم که امتحانات این ترم دانشگاه به صورت غیر حضوری برگزار شود.

رئیس دانشگاه پیام نور قم در مورد شیوه برگزاری امتحانات غیر حضوری عنوان کرد: امسال برای برگزاری امتحانات سامانه samalive.ir از سوی معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور ارائه شده است که تمامی امتحانات و ارزشیابی که بر عهده اساتید است، در این سامانه انجام می‌شود و  دانشجویان برای شرکت در امتحانات هزینه‌ای را پرداخت نخواهند کرد.

وی  در این باره ادامه داد: ارزشیابی در اختیار اساتید خواهد بود و اگر استادی بستر دیگری را برای امتحان برگزید دانشجویان باید در آن فضای ارتباطی پاسخگوی استاد باشند. اساتید باید مستندات امتحانات را در اختیار داشته باشند که در صورت اعتراض دانشجو به این موضوع بتوان ورود و مشکل را حل کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پل ارتباطی بین شما و دانشجویان وجود دارد بیان کرد: بله، روز دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با دانشجویان داریم که این افراد می‌توانند در این روز صبح‌ها در دانشگاه مرکز پیام نور قم و ظهر و بعد از ظهر در ساختمان ستاد پیام نور استان واقع در ٧۵ متری عمار و یاسر حضور پیدا کنند و نقطه نظرات خود را با ما در میان گذارند.

وی به جزییات وام دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: کسانی که در خواست دریافت وام دانشجویی را دارند می‌توانند درخواست خود را در سایت صندوق رفاه دانشجویان و یا از طریق پرتال دانشگاه پیام نور مرکز قم بخش امور دانشجویی ثبت کنند که تا سقف تعیین شده تسهیلات به آنان اختصاص یابد.

حسینی افزود: اگر دانشجویی در هنگام ثبت نام درخواست وام دانشجویی دچار مشکل و یا خطایی از سوی سامانه شد حتما موضوع را به مسئولان اطلاع دهد تا ما پیگیری و مشکل را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchiznzw23nvqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما