سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 101739

توصیه آیت‌الله نوری همدانی به شهردار قم

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید در دیدار با شهردار قم گفت: باید توجه به حقوق مردم و خدمت رسانی و رفع مشکلات آن‌ها سرلوحه کارهای شما باشد.
توصیه آیت‌الله نوری همدانی به شهردار قم
توصیه آیت‌الله نوری همدانی به شهردار قم
به گزارش قم نیوز مرجع تقلید جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم ارائه داده است اظهار کرد: در زمان طاغوت بسیاری از شهرهای ما از نعمت عمران و آبادانی محروم بودند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از شهر و روستاهای از نعمت برق و گاز و آب برخوددار شدند و یکی از اصلی ترین وظایف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمران و  آبادانی شهر ها و روستاها می باشد که بحمدلله اقدامات بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است. 

وی در ادامه به اهمیت جایگاه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: در خدمت رسانی باید عدالت رعایت شود و  به تمام مناطق شهر قم به طور یکسان نگاه شود. باید توجه به حقوق مردم و خدمت و رفع مشکلات آنها در جامعه سرلوحه کارهای شما باشد. از این رو باید همیشه ارتباط مستقیم با مردم داشته باشید و از نزدیک حرف ها و مشکلات آنها را بشنوید و در رفع آن اقدام کنید. 

مرجع تقلید شیعیان خدمت رسانی به شهر قم را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: شهر قم نقطه آغاز انقلاب اسلامی بود و مردم انقلابی قم در تمامی صحنه ها با تمامی توان از اسلام و انقلاب پشتیبانی کرده اند. نکته ای دیگری که باید بدان توجه کنید وجود حرم حضرت فاطمه معصومه (علیها السلام) در شهر قم می باشد، از این رو خدمت رسانی شما  تنها مختص به اهالی قم نیست بلکه زائران آن حضرت نیز از اقدامات شما برخورددار خواهند شد بنابراین باید با جدیت و پشتکار فراوان در عمران و آبادانی هر چه بیشتر قم کوشش شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipzaz3t1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما