يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 101844

شروع پرقدرت شیمیدر قم با غلبه بر داماش گیلان

قم نيوز : تیم شیمیدر قم دیدارهای فصل جدید لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را با کسب برتری مقابل تیم داماش گیلان و پرقدرت آغاز کرد.
شروع پرقدرت شیمیدر قم با غلبه بر داماش گیلان
شروع پرقدرت شیمیدر قم با غلبه بر داماش گیلان
به گزارش قم نیوز تیم دسته اول بسکتبال شیمیدر قم در گروه F منطقه شمال مسابقات فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران با تیم‌های داماش گیلان، شکلّی تهران و خانه بسکتبال قزوین هم‌گروه است و دیدارهای دور رفت این گروه از ۴ تا ۷ دی به میزبانی شیمیدر برگزار می‌شود.

در حالی که بازی‌ها در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود، تیم شیمیدر قم در نخستین بازی خود به مصاف تیم داماش گیلان رفت و با ارائه یک بازی حساب شده و کاملا برتر رقابت‌های این گروه را با قدرت آغاز کرد و نماینده گیلان را با اختلاف ۱۶ امتیاز و با نتیجه ۷۴ بر ۵۸ از پیش‌رو برداشت.

شاگردان امید موحدنژاد در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۱۲ حریف را مغلوب کردند و در کوارتر دوم به برتری ۲۳ بر ۱۲ دست یافتند تا نیمه نخست با حساب ۴۱ بر ۲۴ به نفع شیمیدر تمام شود، ضمن اینکه شیمیدر در کوارتر سوم ۲۲ بر ۲۰ به برتری رسید و نتیجه کوارتر چهارم ۱۴ بر ۱۱ به نفع داماش رقم خورد.

تک تک بازیکنان شیمیدر در این دیدار خوش درخشیدند و مزد اعتماد مدیریت باشگاه و کادر فنی شیمیدر را با نمایش توانمندی و بهره‌گیری از نبوغ و استعداد خود به خوبی پاسخ دادند، بازی جسورانه به دور از استرس‌های احتمالی و از همه مهمتر اجرای دقیق نکات مد نظر کادر فنی از جمله شاخص‌های بازی بسکتبالیست‌های تیم دسته اولی شیمیدر در این مسابقه بود.

شنبه 4 دی‌ ماه:

شکلّی تهران ۱۰۰ – خانه بسکتبال قزوین ۸۷

داماش گیلان ۵۸ – شیمیدر قم ۷۴

یکشنبه 5 دی‌ ماه:

ساعت (۱۵) داماش گیلان – خانه بسکتبال قزوین

ساعت (۱۷) شیمیدر قم – شکلّی تهران

سه‌شنبه 7 دی‌ ماه:

ساعت (۱۵) شکلّی تهران – داماش گیلان

ساعت (۱۷) شیمیدر قم – خانه بسکتبال قزوین

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfjydyjw6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما