قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم باید با جدیت دنبال شود، گفت: علما که همیشه در کنار مردم هستند و برای تحقق اهداف دین تلاش می‌کنند اکنون باید در مسیر رفع مشکلات مردم کوشا باشند و به نقش خود بیش از پیش عمل کنند.
آیت‌الله نوری همدانی: علما در رفع مشکلات مردم کوشا باشند
آیت‌الله نوری همدانی: علما در رفع مشکلات مردم کوشا باشند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به اینکه اهل‌بیت(ع) در روایات مختلف بر خدمت رسانی به مردم تاکید کرده‌اند، اظهار کرد: مردم ایران برای تحقق اهداف اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرده و از داشته‌های خود گذشتند تا این کشور به اقتدار رسید و امروز  خدمت به این مردم اهمیت بسیاری دارد.

وی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات مردم باید با جدیت دنبال شود، گفت: علما که همیشه در کنار مردم هستند و برای تحقق اهداف دین تلاش می‌کنند اکنون نیز باید در مسیر رفع مشکلات مردم کوشا باشند و به نقش خود بیش از پیش عمل کنند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان و دست‌اندرکاران امور در دستگاه‌ها باید خدمت به مردم را یک وظیفه دینی برای خود بدانند، گفت: اگر به دنبال خدمت صادقانه باشیم مورد عنایت خداوند قرار می‌گیریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcguq9qxak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما