سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 101887
منبع : قم نیوز

افزایش اشتغال مددجویان کمیته امداد در کهک قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به تحول چشم‌گیر در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد در کهک گفت: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های خاص اشتغال‌زایی باید به عنوان شهر کارآفرینی در کشور معرفی شود.
افزایش اشتغال مددجویان کمیته امداد در کهک قم
افزایش اشتغال مددجویان کمیته امداد در کهک قم
به گزارش قم نیوز محسن مسعودیان‌راد مدیرکل کمیته امداد استان قم در دیدار با مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم که در دفتر این مدیرکل انجام شد، به ظرفیت‌های اشتغال و طرح‌های متعدد، متنوع و فعال شهرستان کهک اشاره و اظهار کرد: این شهرستان با داشتن ظرفیت‌های خاص تولید و کسب و کار می تواند سرآمد اشتغال‌زایی در شهرستان‌های تازه تأسیس باشد و در سفر رئیس جمهور به استان قم مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فراگیری و کارآمدتر شدن اشتغال‌های این شهرستان نقش مهمی در گردشگری آن دارد، گفت: کهک می‌‌تواند مدل جدید شهرستان تازه تأسیسی باشد که با این تغییر کاربری نه فقط به مصرف کننده تبدیل نشده بلکه مولد و الگوی شهرهای دیگر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از رزمایش بزرگ اشتغال و کارآفرینی مددجویان با حمایت کمیته امداد خبر داد و تصریح کرد: شهرستان کهک شهر حکمت و کارآفرینی و هر یک از روستاهای آن به عنوان قطب تولید یک محصول معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4sqsm2bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما