قم نيوز : آیت الله اراکی گفت:دشمنان همواره به دنبال کشاندن جنگ به درون جوامع اسلامی بوده اند و تلاش کرده اند با راه اندازی جریان تحریف به اهداف خود برسند.
جریان تحریف به دنبال انحراف در ارزش‌های انقلاب اسلامی است
جریان تحریف به دنبال انحراف در ارزش‌های انقلاب اسلامی است
به گزارش قم نیوز آیت الله محسن اراکی،عضو مجلس خبرگان رهبری در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس المهدی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی با عنوان شکوه شهادت و کرامت که با حضور سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخی اعضای جامعه مدرسین و اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت سردار سلیمانی و ابومهندس المهدی و علامه محمد تقی مصباح یزدی، نهم دی را یادآور موضع گیری قاطع مردم در برابر یکی از سخت ترین و پیچیده‌ترین جریان‌های تحریف در تاریخ انقلاب عنوان کرد.

او با اشاره به فعالیت این جریان در طول تاریخ برای تغییر در مسیر  جامعه الهی گفت: جریان تحریف همواره بستر شکل گیری جریان‌های انحرافی بوده است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری مرحوم آیت الله مصباح یزدی را از بزرگترین مبارزان انقلاب اسلامی در برابر جریان تحریف معرفی کرد که در سال‌های پس از انقلاب در برابر سکولار‌ها و نیرو‌های غربگرا ایستادگی کرد.

آیت الله اراکی سردار شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همه مبارزان مقاومت اسلامی را مبارزان جریان تحریف در سطح جهان اسلام خواند و افزود: دشمنان همواره به دنبال کشاندن جنگ به درون جوامع اسلامی بوده اند و تلاش کرده اند با راه اندازی جریان تحریف به اهداف خود برسند.

او داعش را زاییده این تفکر معرفی کرد که به دنبال تهی کردن جهان اسلام از حقایق ناب الهی بوده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcizzaz3t1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما