پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 101929

وزیر فرهنگ: دولت مردمی وعده‌نشدنی به مردم نمی‌دهد

قم نيوز : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مردم پردیسان گفت: مشکلات پردیسان کم نیست و حل آنها زمان می‌برد، ما در دولت مردمی وعده نادرست به مردم نمی‌دهیم و به وعده‌هایمان عمل خواهیم کرد.
وزیر فرهنگ: دولت مردمی وعده‌نشدنی به مردم نمی‌دهد
وزیر فرهنگ: دولت مردمی وعده‌نشدنی به مردم نمی‌دهد
به گزارش قم نیوز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با سفر به پردیسان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه پردیسان قم دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات پردیسان قرار گرفت.

وی نماز ظهر و عصر را در مسجد جامع شهرک پردیسان اقامه کرد و در ادامه سفر خود با مردم پردیسان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در دیدارهای مردمی خود در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرک پردیسان قم در حوزه مسائل فرهنگی قرار گرفت و تصریح کرد: پردیسان از نظر معماری و شهرسازی در وضعیت مناسبی نسبت به سایر شهرک‌ها است اما چون شهرکی تازه تاسیس است مشکلاتی به مراتب بیشتر دارد که باید برطرف شود.

وی گفت: مشکلات پردیسان کم نیست و حل آنها زمان می‌برد. ما در دولت مردمی وعده نادرست به مردم نمی‌دهیم و به وعده‌هایمان عمل خواهیم کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: مشکلات پردیسان به‌عنوان مصوبه در شورای اداری استان به تصویب خواهد رسید و مشکلات بین شهرداری و راه و شهرسازی را حل خواهیم کرد. شهر جدید علاوه بر پروژه‌های نیمه‌تمام به پروژه‌های جدید هم نیاز دارد که حتما کلید خواهد خورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت راه مکلف به اختصاص بودجه برای ساخت مسجد جامع پردیسان است. این مسجد و دیگر زیرساخت‌های فرهنگی در اسرع وقت با بودجه وزارت راه و شهرسازی حتما تکمیل خواهد شد. ان شا الله از این سفر خاطره خوبی برای مردم این شهر ثبت خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت همراه از کتابخانه مرکزی و چاپخانه قرآن کریم قم بازدید و با حضور در شهر قنوات به بررسی مشکلات مردم این شهر پرداخت.

شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشرهای گوناگون مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به قم اعلام شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8vevhuqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما