قم نيوز : معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حوزه تسهیلات بانک مرکزی و سایر بانک‌ها همکاری بسیار خوبی داشتند و در بخش ازدواج جوانان ۹۹۳ میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان قمی اختصاص پیدا کرد.
خبر خوش معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای جوانان قمی/ تخصیص ۹۹۳ میلیارد تومان تسهیلات ‌ازدواج به قم
خبر خوش معاون اجرایی رئیس‌جمهور برای جوانان قمی/ تخصیص ۹۹۳ میلیارد تومان تسهیلات ‌ازدواج به قم
به گزارش قم نیوز سید صولت مرتضوی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس‌جمهور در سالن همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: چندین نفر ساعت کار کارشناسی با 28 دستگاه اجرایی برگزار و تصمیمات بسیار مناسبی برای رفع مشکلات استان قم اتخاذ کردیم.

وی افزود:  عمده این تصمیمات در حوزه آب، خاک، کشاورزی، اشتغال، رفاهی، اجتماعی، زیربنایی، صنعت و معدن و حوزه فرهنگی و آموزشی است و تصمیمات بسیار مناسب برای استان قم اختصاص گردید.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: در حوزه وزارت ورزش و جوانان تصمیمات بسیار خوبی گرفته شد و در این راستا اعتبارات موردنیاز پیش‌بینی‌شده است.

مرتضوی عنوان کرد: در حوزه تسهیلات بانک مرکزی و سایر بانک‌ها  همکاری بسیار خوبی داشتند و در بخش ازدواج جوانان 993 میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان قمی اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به جایگاه علمی قم تصریح کرد: در حوزه جهاد دانشگاهی اقدامات خوبی انجام شد و در بخش علوم و تحقیقات و فناوری تصمیمات شایسته‌ای اتخاذ گردید و وزارت آموزش‌وپرورش اقدامات و تصمیمات خوبی اتخاذ کرده است، با توجه به پیگیری‌هایی که انجام‌شده است امیدواریم در آینده نزدیک اقدامات خوبی در استان قم انجام شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان در احداث 12مدرسه اقدامات خوبی انجام داده است و همچنین در زمینهٔ احداث کارخانه تولید چادر مشکی اعتبارات مناسبی تخصیص داده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: وزارت نفت در حوزه رسالت و مسئولیت اجتماعی به همه استان‌ها توجه ویژه‌ای داشته است به‌خصوص به استان قم عنایت بیشتری دارد، کمیته امداد امام خمینی درزمینهٔ گازرسانی و تأمین جهیزیه برای زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد و مسکن نیازمندان بهزیستی تصمیمات خوبی گرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipzazyt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما