قم نيوز : وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از همراهی مراجع تقلید و علمای قم در حمایت از واکسیناسیون مردم، گفت: با منابعی که اخیرا تخصیص یافته است به زودی معوقات پرستاران و کادر پزشکی و درمانی قم پرداخت خواهد شد.
تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون/ معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می‌شود
تقدیر وزیر بهداشت از همراهی مراجع در واکسیناسیون/ معوقات کادر درمان قم به زودی پرداخت می‌شود
به گزارش قم نیوز بهرام عین اللهی امشب در نشست شورای اداری استان قم که در سالن همایش پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ۱۰ بیمارستان قم با حدود ۲۰۰۰ تخت بیمارستانی فعال گفت: استان قم چون محل تردد و تلاقی استانهای مختلف است، بخش اورژانش در آن اهمیت زیادی دارد و باید مورد رسیدگی ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول سال زائران و گردشگران خارجی زیادی به قم تردد دارند، گفت: توجه به گردشگری سلامت و زیارتی بودن قم نیاز به تخت‌های بیمارستانی در این شهر را روزافزون کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم‌اکنون پروژه بیمارستان خاتم با ۱۰۰۰ تخت و همچنین بیمارستان تخصصی نور در قم در حال پیگیری است که می‌تواند بخشی از این نیاز را برطرف کند.

عین اللهی عملکرد دانشگاه علوم پزشکی قم در مقابله با کرونا را خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از رئیس این دانشگاه و کارکنان بخش سلامت قم افزود: آمار واکسیناسیون دوز اول در قم ۷۳ درصد است که نیاز به تلاش بیشتری در این موضوع وجود دارد.

وی با تقدیر از همراهی مراجع تقلید و علمای قم در حمایت از واکسیناسیون مردم توسط این وزارتخانه، گفت: با منابعی که اخیرا تخصیص یافته است به زودی معوقات پرستاران و کادر پزشکی و درمانی قم پرداخت خواهد شد.

وزیر بهداشت از پیش بینی تخصیص ۹۰ میلیارد تومان برای مرکز جامع سرطان در قم خبر داد و افزود: مجوز به کارگیری ۲۵۰ نیرو برای بخش بهداشت و اورژانس در قم صادر شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9qtak9zy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما