قم نيوز : 22 پروژه عمرانی بعد از 11 ماه در حوزه‌های علمیه خواهران به بهره‌برداری رسید و طی مراسمی کلنگ‌زنی 12 پروژه عمرانی با 10 هزار و 170 متر مربع مساحت و هزار و 136 میلیارد ریال اعتبار انجام شد.
افتتاح و کلنگ‌زنی 34 پروژه عمرانی در حوزه‌های علمیه خواهران
افتتاح و کلنگ‌زنی 34 پروژه عمرانی در حوزه‌های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز غلامحسین محمدی‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: ۲۲ پروژه عمرانی طی ۱۱ ماه در نقاط مختلف کشور تکمیل شده و امروز قرار است این پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل ساختمان آموزشی، استادسرا، مهدکودک، مجتمع تجاری و فرهنگی، سرایداری، نگهبانی، منابع پایدار، دیتاسنتر، محوطه و ساختمان ستادی در ۱۲ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، فارس، قم، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گلستان، گیلان و لرستان بهره برداری می‌شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به کلنگ زنی ۱۲ پروژه جدید آموزشی و کمک آموزشی در ۹ استان با زیربنایی به مساحت 10 هزار و 170 مترمربع عنوان کرد: برای این پروژه‌ها هزار و 136 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی، با بیان اینکه بودجه عمرانی امسال حوزه‌های علمیه خواهران نسبت به سال 1396 هیچ افزایشی نداشته است، ادامه داد: تلاش و تمایل ما این است که پروژه‌ها را سریع‌تر تکمیل کنیم و در این راستا تلاش‌های بسیاری درحال دنبال شدن است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfy0dyyw6dxma.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما