شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 102315

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم معارفه شد

قم نيوز : مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در حکمی " محمد عاشوری" را به‌عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم منصوب کرد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم معارفه شد
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم معارفه شد
به گزارش قم نیوز میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در حکمی "محمد عاشوری" را  به‌عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم منصوب کرد. مراسم معارفه مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان قم نیز بعدازظهر امروز با حضور ابراهیم جواهری معاون حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی در تالار امام رضا (ع) این اداره کل در قم برگزار شد.

معاون حقوقی مجلس و امور بین الملل سازمان تامین اجتماعی در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: از نکته‌های مهم در گرفتن سِمت و قبول مسئولیت، امانتداری در قبال آن و مراقبت، دغدغه‌مندی و پرهیز از کاهلی و سستی است.

جواهری افزود: خدمت به مردم قم یک توفیق الهی است و نوکری این مردم شریف و ولایت‌مدار لیاقت می‌خواهد. 

وی با بیان اینکه قم دارای ظرفیت‌های بالایی است گفت: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به حضور حرم حضرت معصومه، مراکز حوزوی و مدارس علمیه اشاره کرد از این رو با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان در الگوسازی و تقویت فرهنگ بیمه‌پردازی نقش موفقی ایفا کرد.

معاون حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر لزوم پرهیز از سلیقه‌ای عمل کردن، خاطرنشان کرد: قانون‌مداری، مردم‌داری ، کسب رضایت مردم و فسادستیزی باید سرلوحه کار مدیران و همکاران در تامین اجتماعی باشد.

گفتنی است در سوابق عاشوری، کارشناس نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی ، کارشناس وصول حق بیمه، دبیر هیات بدوی تشخیص مطالبات، رئیس و کارشناس ارشد روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی قم، رئیس و کارشناس ارشد بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل تامین اجتماعی قم ( نماینده دفتر بازرسی مدیرعامل تامین اجتماعی در استان قم) دیده می شود.

این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای در قم بیش از ۶۲ درصد جمعیت استان را تحت پوشش مقررات حمایتی قرار داده است. بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از جمعیت استان قم به عنوان بیمه‌شده اصلی و بیش از ۵۹ هزار نفر به عنوان مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند. با احتساب اشخاص تبعی تحت تکفل این گروه‌ها، در مجموع بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت استان قم عضو خانواده تامین اجتماعی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjv8eviuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما