شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 102448
منبع : قم نیوز

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در قم

قم نيوز : استاندار قم از اعمال محدودیت‌های جدید در شرایط قرمز کرونایی و الزام رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در قم
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در قم
به گزارش قم نیوز سردار شاهچراغی در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور گفت: باتوجه به وضعیت قرمزکرونایی  قم و سرعت انتقال اومیکرون علاوه بر محدودیت‌های قبلی از این پس هرگونه اجتماعات در قم حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت امکان پذیر است.

به گفته او آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم هم موظف شدند سنجش کرونا در مقاطع مختلف مدارس را با جدیت و دقت بیشتر مورد رصد قرار دهند و در صورت نیاز اقدام به تعطیلی کلاس‌ها کنند.

استاندار همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: توجه مراکز تجاری، اقتصادی، بانک‌ها و ادارات به زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش موثری در کند شدن سرعت انتشار اومیکرون می‌شود.

او با اشاره به لزوم گسترش خدمت رسانی به شهروندان در مناطق محروم، بر همراهی و هماهنگی خیرین سلامت و گروه‌های جهادی در تامین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی تاکید کرد.

سردار شاهچراغی امروز همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به معوقات دانشگاه علوم پزشکی قم و نیازمند‌های بخش درمان استان اشاره کرد و خواستار حمایت ویژه دولت در این زمینه شد.

گفتنی است: در جلسه دو روز گذشته ستاد مقابله با کرونای استان، وضعیت استان قم زرد اعلام شده بود و تنها محدودیت در نظر گرفته شده برای این وضعیت، تعطیلی مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها بود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgtx9q7ak9zt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما