يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : 102473

‌حضور دانش‌آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد

قم نيوز : رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده نحوه و چگونگی حضور دانش آموزان در واحد آموزشی در شرایط قرمز کرونایی اختیاری شد.
حضور دانش‌آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد
حضور دانش‌آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد
به گزارش قم نیوز غلامرضا رضایی با اشاره به چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس استان اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه ای که در سویه جدید اتفاق افتاده، فعالیت مدارس بر اساس تصمیماتی که در آموزش و پرورش استان اتخاذ شده برای دانش آموزانی که دچار بیماری های زمینه ای یا تشویش و استرس هستند یا طبق دغدغه های خانواده ها  اختیاری است لذا اولیا محترم دانش آموزان و فرهنگیان عزیز نگران حضور یا عدم حضور دانش آموزان نباشند.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همراهی و هماهنگی با مدیران واحد های آموزی را ضروری دانست و تصریح کرد: از آنجایی که اولویت نخست آموزش و پرورش صحت و سلامت و تندرستی عزیزان هست لذا نحوه حضور در مدارس را با نظارت مدیران واحد های آموزشی و هماهنگی خانواده ها بنا قرار دادیم.

وی در زمینه وضعیت تحصیلی دانش آموزان عنوان کرد: هماهنگی های لازم در زمینه حضور دانش آموزان صورت گرفته لذا دانش آموزان در این ایام حتما پیگیر وضعیت تحصیلی خود و آموزش غیر حضوری در فضای مجازی و مدرسه تلویزیونی و ...باشند.

به گفته رضایی اگر دانش آموزانی امکان حضور دارند حتما به واحد های آموزشی مراجعه داشته باشند چرا که طبق تحقیقات هیچ آموزشی بهتر از آموزش حضوری نیست و انتظار می رود این مسئله جدی گرفته شود و ناگفته نماند که تمام شرایط برای رعایت دستورالعمل العمل های بهداشتی فراهم شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان افزود: فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی سطوح و موارد دیگر تحت نظارت مدیران انجام می شود لذا خواهشمندیم تا با حضور به موقع و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی بار دیگر یاریگر ما بوده تا از این شرایط نیز گذر کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcefw8zxjh87ei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما