جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 102573

توزیع هزار و 100 پرس غذا میان نیازمندان قمی با مشارکت مردم

قم نيوز : خادمان هیأت‌الهادی(ع) استان قم به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی(ع) قرار است هزار و 100 پرس غذای گرم را با مشارکت مردم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند و کم‌برخودار در نقاط محروم استان توزیع کنند.
توزیع هزار و 100 پرس غذا میان نیازمندان قمی با مشارکت مردم
توزیع هزار و 100 پرس غذا میان نیازمندان قمی با مشارکت مردم
به گزارش قم نیوز محمد خان‌زاده سراجی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان از امور پسندیده و مورد تاکید ائمه اطهار(ع) است، اظهار کرد: امام محمد باقر(ع) در سخنی می‌فرمایند که کمک به نیازمندان را از 70 سفر حج بیشتر می‌پسندم.

وی با بیان اینکه هیأت مذهبی هیأت‌الهادی(ع) در مناسبت‌های مختلف مذهبی کمک به خانواده‌های کم بضاعت را دنبال کرده است، اظهار کرد: خادمان این هیأت مذهبی به مناسبت شهادت امام علی(ع) 110 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 800 هزار تومان را میان خانواده‌های کم‌برخوردار از نظر مالی، توزیع کردند.

مسئول هیأت‌الهادی(ع) قم ادامه داد: در ابتدای سال تحصیلی جاری نیز ۴۸ بسته لوازم‌التحریر را با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تهیه و میان دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع کردیم.

وی افزود: اکنون به مناسبت شهادت امام هادی(ع) تصمیم داریم تا هزار و 100 پرس غذای گرم را به نام این امام بزرگوار میان خانواده‌های کم بضاعت در مناطق کم برخوردار قم توزیع کنیم.

خان‌زاده با اشاره به اینکه تهیه هر پرس غذا 18 هزار تومان هزینه می‌برد، مطرح کرد: هر چند این هیأت، از جمله هیأت‌های مجوزدار از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم است اما به هیچ نهاد، دستگاه و فردی وابسته نیست و تمامی فعالیت‌های این هیأت فقط با جمع‌آوری کمک‌های مردمی دنبال می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfe0dymw6dxta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما