?>?> راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود | قم نیوز
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 102636

راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با بیان اینکه امسال به علت محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود، گفت: این راهپیمایی از ساعت 10 صبح روز جمعه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود
راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است که نباید نسبت آن بی‌توجه باشیم.

وی با بیان اینکه امسال به علت محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود، عنوان کرد: این راهپیمایی از ساعت 10 صبح روز جمعه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: خودرو‌ها از سه مسیر چهار راه شهدا، خیابان سمیه و زیر گذر غدیر می‌توانند وارد بلوار پیامبر اعظم شوند و موتورسیلکت‌ها هم در ساعت ۹:۳۰ دقیقه در تقاطع خیابان عمار یاسر و آذر تجمع اولیه خواهند داشت و پس از آن وارد مسیر راهپیمایی خواهند شد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این راهپیمایی عنوان کرد: امیدواریم بیماری کرونا کاهش یابد و شرایط کرونایی بهتر شود تا در مناسبت‌های ملی بعدی نقش‌آفرینی متفاوت‌تری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfm0dyvw6dxva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما