دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 102641

بخشداران جدید جعفرآباد و سلفچگان قم منصوب شدند

قم نيوز : استاندار قم در احکام جداگانه ای، سرپرست اداره کل فنی، عمرانی استانداری و بخشداران بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد و سلفچگان را منصوب کرد.
بخشداران جدید جعفرآباد و سلفچگان قم منصوب شدند
بخشداران جدید جعفرآباد و سلفچگان قم منصوب شدند
به گزارش قم نیوز با حکم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم، عباس صادقیان مشکانی به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به صادقیان مشکانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب می‌نمایم.

همچنین استاندار قم طی دو حکم جداگانه، یاسر جعفرپور فردوسیه و عباس گراوند را به ترتیب به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جعفرآباد و بخشدار سلفچگان منصوب کرد.

در احکام انتصاب بخشداران جدید با اشاره به تفویض اختیار وزیر کشور و در اجرای تبصره بند 1 ماده(3) مصوبه شماره 878606 مورخ 1/4/1395 شورای عالی اداری و نظر به پیشنهاد فرماندار مربوطه و تأیید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص های عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است هر سه مدیر تازه منصوب شده، جزء نیروهای شاغل در استانداری قم و دارای سال ها تجربه و سابقه خدمت در این مجموعه می‌باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba5b88rhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما