سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : 102662

جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان قم

قم نيوز : رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: امسال به علت محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود.
جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان قم
جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان قم
به گزارش قم نیوز نصرت الله لطفی ظهر امروز در گفت و گو خبرنگاران، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای نهضت تبیین و روایت گری و وظیفه دینی و انقلابی است که اهداف انقلاب اسلامی تشریح شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم افزود: امسال به علت محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی 22 بهمن در قم به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10 صبح روز جمعه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
لطفی ادامه داد: خودرو‌ها از سه مسیر چهار راه شهدا، خیابان سمیه و زیر گذر غدیر می‌توانند وارد بلوار پیامبر اعظم شوند و موتورسیلکت‌ها هم در ساعت 9:30 دقیقه در تقاطع خیابان عمار یاسر و آذر تجمع اولیه خواهند داشت و پس از آن وارد مسیر راهپیمایی می شوند.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های مختلف برگزاری هر چه با شکوه‌تر این راهپیمایی مورد تاکید است.

وی گفت: امیدواریم بیماری کرونا کاهش پیدا کند و شرایط کرونایی بهتر شود تا در مناسبت‌های ملی بعدی نقش‌آفرینی متفاوت‌تری را رقم بزنیم.

لطفی با تاکید بر تداوم مسیر شهدا خاطرنشان کرد: عزت، اقتدار و عظمت کشورمان براساس جانفشانی شهدا و ایثارگران است و بر این اساس تقدیر از خانواده شهدا همزمان با ایام الله دهه فجر مورد تاکید است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepw8zwjh87pi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما