چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 102687

فرماندار قم: جوانان برای مدیریت کشور به میدان بیایند

قم نيوز : انقلاب تلاش کرده کشور را در همه موارد مختلف رشد دهد، از جمله دست بیگانگان را از کشور کوتاه کند، اقتدار کشور را در منطقه و جهان افزایش دهد، این اتفاقات افتاده است و باید برای ۴۰ سال دوم انقلاب بر اساس بیانیه گام دوم تلاش کنیم.
جوانان برای مدیریت کشور به میدان بیایند
جوانان برای مدیریت کشور به میدان بیایند
به گزارش قم نیوز حیدری در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد امام سجاد علیه‌السلام پردیسان قم برگزار شد، بر اهمیت نقش جوانان برای مدیریت کشور بر اساس منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: برای برون رفت از شرایط فعلی کشور که نمونه اش شرایط بد اقتصادی است، باید همه ظرفیت‌ها از جمله جوانان با فکر، اراده و انگیزه برای مدیریت کشور بکار گرفته و به میدان بیایند.

فرماندار قم، ادامه داد: ایران اسلامی بعد از انقلاب در موارد مختلف توانست پیشرفت کند، اما موضوعی که هیچ گاه در آن از ثبات لازم برخوردار نبودیم و دائم در دولت‌های مختلف تحت شعاع قرار گرفته بود و سبب رنج و اذیت مردم شده بود، بحث گشایش اقتصاد است.

حیدری گفت: نباید از فرصت طلبان و غارتگران هم به سادگی گذشت. این افراد سبب شدند ثروت به خوبی در کشور توزیع نشود و به نوعی بی عدالتی در توزیع ثروت و تبعیض در مسئله حقوق‌ها در کشور ایجاد شود.

فرماندار قم اظهار داشت: انقلاب تلاش کرده کشور را در همه موارد مختلف رشد دهد، از جمله دست بیگانگان را از کشور کوتاه کند، اقتدار کشور را در منطقه و جهان افزایش دهد، این اتفاقات افتاده است و باید برای ۴۰ سال دوم انقلاب بر اساس بیانیه گام دوم تلاش کنیم کشور را در زمینه اقتصاد رشد دهیم و این زمانی میسر است که همه ظرفیت‌ها از جمله جوانان بکار گرفته شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw5b8zrhbg0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما