پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 102706

آسمان شهر قم امشب از ۴۳ مسجد نورافشانی می‌شود

قم نيوز : آسمان شهر قم امشب همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی، در 43 نقطه و مسجد توسط شهرداری قم نورافشانی می‌شود.
آسمان شهر قم امشب از ۴۳ مسجد نورافشانی می‌شود
آسمان شهر قم امشب از ۴۳ مسجد نورافشانی می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ایام دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی را در سطح مساجد و محلات اجرا کرده است، گفت: برگزاری تورهای گردشگری با موضوع روایت انقلاب، برگزاری جشن‌های انقلاب در بوستان‌های سطح شهر و اجرای سرود در خیابان‌ها و میادین اصلی از جمله است برنامه‌ها بوده که با استقبال شهروندان قمی مواجه شده است.

وی از اجرای برنامه نورافشانی در ۵۰ مسجد سطح شهر و ۸ منطقه شهرداری قم در شب ۲۲ بهمن خبر داد و ابراز کرد: امسال در شب ۲۲ بهمن شهر قم حال و هوای خوبی را خواهد داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه اجرای استیج اصلی مراسم ۲۲ بهمن در ابتدای بلوار پیامبراعظم(ص) بر عهده این سازمان است، گفت: با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی در این روز استیجی در چهارراه شهدا برپا و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری و اجرای سرود را در این مکان هم خواهیم داشت.

همچنین امشب آسمان شهر مقدس قم به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نورافشانی می‌شود و این نورافشانی همزمان با سراسر کشور و ندای الله‌اکبر شهروندان، از ۴۳ مسجد و از بام‌های مراکز تجاری الغدیر و بازار شمسه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzx0f9yt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما