دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 102783

مربیان فوتبال قم آسیایی شدند

قم نيوز : فوتبالیست‌های سابق و مربیان جوان فوتبال استان قم با حضور در دوره مربیگری زیر نظر مدرس کنفدراسیون آسیا موفق به دریافت مدرک B قاره کهن شدند.
مربیان فوتبال قم آسیایی شدند
مربیان فوتبال قم آسیایی شدند
به گزارش قم نیوز مسعود خسروی و سعید محمدزاده که از جمله فوتبالیست‌های موفق قمی به شمار می‌رود و در حال حاضر مربیان جوان و با دانش این رشته هستند در دوره مربیگری B آسیا به میزبانی قزوین، با موفقیت این دوره مربیگری را سپری کرده و به جمع مربیان آسیایی استان قم ملحق شدند.

این دوره مربیگری با تدریس دکتر اصغر مازیار مدرس مطرح فوتبال کشورمان و AFC به مدت 20 روز به میزبانی هتل ورزش شهر قزوین برگزار شد و 24 مربی از سراسر کشور در آن حضور داشتند و خسروی به همراه محمدزاده از این دوره مدرک مربیگری B آسیا گرفتند.

مسعود خسروی بازیکن خوشنام فوتبال قم که سابقه بازی در لیگ‌های مختلف کشور برای تیم‌های باشگاهی اتکاء تهران،  سازان‌راه قم، صبای‌نوین، آریا سپاهان و صبای قم را دارد، از سال 1391 وارد عرصه مربیگری شده و در تیم‌های رده‌های سنی مختلف صبا سابقه سرمربیگری دارد.

خسروی مربیگری را از تیم‌های پایه باشگاه صبای قم آغاز کرد و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان این باشگاه سابقه سرمربیگری نیز دارد، کسی که در سال 1397 آخرین سرمربی صبا قبل از انحلال این تیم محسوب می‌شود، همچنین خسروی امسال در کادر فنی تیم فوتبال گل‌ریحان در لیگ دسته دوم ایران مربی این تیم بود.

سعید محمدزاده دروازه‌بان موفق فوتبال استان قم نیز در تیم‌‌های صبای قم، مقاومت تهران، استقلال تهران و گل‌ریحان سابقه مربیگری دارد، ضمن اینکه در حال حاضر مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال شهرداری بم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان محسوب می‌شود.
 
مربی جوان و آسیایی فوتبال قم در گفت‌وگو با فارس از کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بابت توجه به مربیان جوان این رشته پرمخاطب قدردانی کرد و افزود: آموزش زیر نظر اصغر مازیار مدرس این دوره که یکی از مدرسان بسیار با دانش و با اخلاق فوتبال ایران محسوب می‌شود، برای ما مربیان جوان یک فرصت مغتنم بود.

مسعود خسروی عنوان کرد: هیات فوتبال استان قزوین برای برگزاری این دوره زحمات بسیار زیادی کشید که از این بابت از مسولان این هیات قدردانی می‌کنیم، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول وسیع در فوتبال قم باشیم و هم مربیان فوتبال قم، هم فوتبالیست‌های قمی و هم مخاطبان این رشته ورزشی به حق خود برسند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivrazpt1auy2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما