دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : 102784

ضرب شست پلیس قم به عاملان تخریب و نزاع دسته جمعی

قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی که اقدام به تخریب 3 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پراید کرده بودند، خبر داد.
ضرب شست پلیس قم به عاملان تخریب و نزاع دسته جمعی
ضرب شست پلیس قم به عاملان تخریب و نزاع دسته جمعی
به گزارش قم نیوز حبیب الله منصوری متین اظهار کرد: با اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی و در پی آن تخریب یک دستگاه خودرو پراید و 3 دستگاه موتورسیکلت، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 17 شهید بهشتی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه هر 6 نفر را دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس از افراد توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت هستند، تصریح کرد: متهمان در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منصوری متین در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این افراد موجب خرسندی شهروندان شد، اظهارداشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان پای کار بوده و با عاملان برهم زدن نظم عمومی و امنیت مردم به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjo8evxuqeyaz.fsfu.html
تگ ها
نام شما
آدرس ايميل شما