چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 102804
منبع : قم نیوز

اقامه نماز بر پیکر سردار مهدوی‌نژاد توسط آیت‌الله نوری همدانی در قم

قم نيوز : مراسم تشییع سردار مهدی مهدوی‌نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و فرمانده اسبق سپاه قم در شهر قم برگزار و اقامه نماز بر پیکر وی توسط آیت‌الله نوری همدانی در حرم حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.
اقامه نماز بر پیکر سردار مهدوی‌نژاد توسط آیت‌الله نوری همدانی در قم
اقامه نماز بر پیکر سردار مهدوی‌نژاد توسط آیت‌الله نوری همدانی در قم
به گزارش قم نیوز مراسم تشییع پیکر سردار سرلشکر شهید، حاج مهدی مهدوی‌نژاد روز چهارشنبه از ساعت 15 بعدازظهر از معراج شهدای سمنان- پایین‌تر از میدان سعدی تا میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر هم شب چهارشنبه در حسینیه شهدای سرخه انجام می‌شود.

مراسم تشییع دیگری نیز ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن در شهر مقدس قم برگزار و اقامه نماز بر پیکر وی توسط آیت‌الله حسین نوری همدانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام می‌شود.

مسئولان سپاه قم با تسلیت عروج شهادت‌گونه سردار رشید اسلام، حاج مهدی مهدوی‌نژاد، از مردم شهید پرور قم برای حضور در مراسم به‌منظور تجلیل از خدمات بابرکت این سردار رشید در دفاع از نظام، انقلاب و اسلام دعوت کرده‌اند.

سرلشکر حسین سلامی در پیامی درگذشت شهادت گونه‌ی سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی دوران دفاع مقدس را تسلیت گفته است.

سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و همرزم سردار مهدوی‌نژاد نیز به مناسبت عروج شهادت‌گونه سردار مهدی مهدوی‌نژاد پیام تسلیتی صادر کرده است که متن آن به شرح زیر است: 

عروج ملکوتی دوست و همرزم عزیزم سردار سرافراز و جانباز  دفاع مقدس، مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم  همرزم شهید زین الدین که پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی و جراحت شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

حیات پر برکت و کارنامه درخشان این سردار شجاع و دلاور، سرشار از مجاهدت ها و سلحشوری های افتخارآمیزی است که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و  صیانت از ارزش ها و آرمان های الهی نظام از خود به یادگار گذاشته است و بدون شک نام نیک و خدمات ارزنده ایشان هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

به روح پرفتوح آن فرمانده شجاع و جهادی سپاه اسلام خالصانه درود می فرستم و با تسلیت این ضایعه تلخ به خانواده محترم، فرزندان داغدار و  دوستان و همرزمان ایشان به ویژه مردم شریف و انقلابی استان قم، از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد بزرگ، علو درجات و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای  بازماندگان آن عزیز سفر کرده، صبر جمیل و اجر جزیل، مسالت دارم.

در زادروز مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) روح پر فتوح جانباز عالیقدر  سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد" جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشتازان هشت دفاع مقدس به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی زمان جنگ ، آسمانی شد.

وی در بیش از ۱۰۰ ماه فرماندهی موثر و صادقانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و سپس مدت متمادی نقش آفرینی ماندگار در جایگاه جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت داشت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccxiqs02bqx48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما