قم نيوز : روح الله مسلم خانی معاون دادستان قم از برگزاری ماهانه کمیته استانی مقابله با اراذل و اوباش و جرائم خشن در دادسرای قم خبر داد و اظهار داشت: این کمیته به منظور هم افزایی نهادهای امنیتی استان در خصوص رصد و شناسایی تحرکات اراذل و اوباش و صدور دستورات قضایی برای برخورد قاطع با برهم زنندگان آسایش و امنیت عمومی شهروندان برگزار می‌شود.
تحرکات اراذل و اوباش به صورت محسوس و نامحسوس در استان رصد می‌شود
تحرکات اراذل و اوباش به صورت محسوس و نامحسوس در استان رصد می‌شود
به گزارش قم نیوز مسلم خانی معاون دادستان قم با اشاره به اینکه طرح‌های مقابله و برخورد با اراذل و اوباش در آخر سال تشدید می‌شود، گفت: در ماه های اخیر چند طرح مقابله با جرائم خشن در استان اجرا شد که منجر به دستگیری تعدادی از متهمان، کشف سلاح سرد و گرم، کشف مشروبات الکلی و مواد محترقه و توقیف خودرو و موتورسیکلت آنان شد.

این مقام قضایی رصد اقدامات تحریک آمیز و قدرت نمایی این افراد در فضای مجازی را نیز از وظایف این کمیته خواند و گفت: با هرگونه قدرت نمایی و انتشار مطالب خشونت آمیز و یا انتشار تصاویر سلاح گرم و سرد در فضای مجازی برخورد سریع و قاطع صورت خواهد گرفت و برای آنها پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

معاون دادستان قم از اجرای تمهیدات ویژه و شروع اقدامات پیشگیرانه در رابطه با چهارشنبه آخر سال خبر داد و افزود: در این رابطه متهمان سابقه‌دار و تعدادی از سازندگان و فروشندگان مواد محترقه و آسیب‌زا شناسایی و برخی احضار و هشدارهای جدی به آنها داده شد.

معاون دادستان قم با تأکید بر اینکه تمامی تحرکات اراذل و اوباش و قانون‌شکنی و رفتارهای مجرمانه آنها در جامعه و فضای مجازی به صورت محسوس و نامحسوس رصد می‌شود بیان داشت: برخورد با برهم زنندگان نظم، آرامش و امنیت مردم، مقتدرانه، مستمر، قانونی و بدون اغماض خواهد بود.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcg3x9qxak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما