شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 103020

گوش شکسته‌های قمی در مسابقات بین‌المللی درخشیدند

قم نيوز : چهل و دومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی از چهارم اسفندماه با حضور کشتی‌گیران داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس در اهواز آغاز شد و روز گذشته با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.
گوش شکسته‌های قمی در مسابقات بین‌المللی درخشیدند
گوش شکسته‌های قمی در مسابقات بین‌المللی درخشیدند
به گزارش قم نیوز فرنگی‌کاران قم در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در اهواز موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند. این مسابقات به عنوان مرحله‌ سوم چرخه‌ انتخابی تیم‌ ملی کشتی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی‌آسیا (مغولستان)، بازی‌های آسیایی (چین) و رقابت‌های جهانی (صربستان) نیز محسوب می‌شود.

مهدی‌ جواهری در وزن ۵۵ و امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم این رقابت‌ها دو مدال برنز به نام خود ثبت کردند، در روز پایانی این رقابت‌ها علیرضا نجاتی کشتی گیر خوش آتیه قمی در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره و هادی علیزاده پورنیا نیز صاحب مدال ارزشمند برنز شد.

در اوزان ۵۵، ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم این رقابت‌ها به ترتیب مهدی‌جواهری، علیرضا‌نجاتی و محمدجواد‌ رضایی از قم حضور داشتند، امیر عبدی و ابوالفضل زینتی‌خواه کشتی‌گیران خوش آتیه قمی در وزن ۷۲ و هادی‌ علیزاده پورنیا نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات بر روی تشک رفتند.

مهدی‌ابراهیمی نیز نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم استان قم در این رقابت‌ها بود که دستش از مدال کوتاه ماند و مهدی علیزاده پورنیا به‌عنوان سرمربی و محسن کریمی به‌عنوان مربی هدایت تیم فرنگی قم در این رقابت‌ها را برعهده داشتند.

چهل و دومین دوره مسابقات‌جام تختی به میزبانی اهواز با حضور کشتی‌گیران داخلی و خارجی در سالن آب و برق گیت ورزشی اهواز برگزار شد که ورزشکاران قمی در این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxs0fzyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما