دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 103057
منبع : قم نیوز

زمینه آماده‌سازی بخشی از اراضی پردیسان قم برای ساخت مسکن فراهم شد

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت:در سفر اخیر رییس جمهوری به این استان مصوبات قطعی جهت آماده‌سازی اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری پردیسان و اختصاص آن به حوزه ساخت و تولید مسکن قم نهایی شده‌است.
زمینه آماده‌سازی بخشی از اراضی پردیسان قم برای ساخت مسکن فراهم شد
زمینه آماده‌سازی بخشی از اراضی پردیسان قم برای ساخت مسکن فراهم شد
به گزارش قم نیوز محسن محرری رسخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری پردیسان، اظهار داشت: در سالهای گذشته این دو سایت درنظر گرفته شده جهت احداث مسکن با رویکردهای مختلفی دست و پنجه نرم کرده و در سال گذشته برغم توافقات رسمی انجام شده جهت آماده سازی و تامین زیرساخت‌ها دچار چالش‌های اساسی شد.

وی اظهار داشت: با مصوبه هیئت دولت در سفر اخیر ریاست جمهوری به قم، اختیار اختصاص منابع حاصل از اراضی ۳۲ و ۴۸ هکتاری از وزارت راه و شهرسازی به ستاد بازآفرینی شهری استان محول شده و با تحقق این مصوبه امکان آماده سازی این دو سایت جهت تولید مسکن فراهم شده‌است.

محرری ابراز داشت: این اراضی به عنوان پشتیبان ساماندهی و انتقال سکونتگاه های غیررسمی، اراضی زیردکل فشار قوی برق، بافت فرسوده، توسعه ضلع شرقی حرم مطهرحضرت معصومه(س)، تکمیل فاز ۵ عمار یاسر، تکمیل پارکینگ توسعه چهل اختران و محور دروازه ری در نظر گرفته شده است.

شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع‌ شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdks0f5yt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما