چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 103105
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم تاکید کرد؛

لزوم تجهیز ساختمان های نیمه کاره در قم به حفاظ و نگهبان

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: تجهیز ساختمان های نیمه کاره به حفاظ و نگهبان برای پیشگیری از سرقت، ضروری است. 
لزوم تجهیز ساختمان های نیمه کاره در قم به حفاظ و نگهبان
لزوم تجهیز ساختمان های نیمه کاره در قم به حفاظ و نگهبان
به گزارش قم نیوز سرهنگ میکائیل قهرمانپور اظهار داشت: از شهروندان تقاضا داریم با تجهیز ساختمان نیمه کاره به حفاظ و استفاده از نگهبان، ضمن حفاظت از اموال خود، فضای امن برای سارقان را تا حد امکان از بین ببرند.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های میدانی و گزارشات واصله، تعداد ساختمان‌های در حال ساخت و ساز در برخی از نقاط شهر در حال افزایش است که ضرورت دارد مالکان اینگونه اماکن مراقبت‌های لازم از لوازم، اموال و تجهیزات تحت استفاده در محل املاک خود را به عمل آورند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به گشت زنی واحدهای انتظامی و همچنین تیم‌های نامحسوس در محله‌ها و کوچه و پس کوچه‌های سطح شهر افزود: قطعاً این گشت زنی و استقرارهای محسوس و نامحسوس در افزایش امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت اثرگذار و مطالبه به حق مردم از پلیس هستند اما قطعاً توجه شهروندان به برخی نکات امنیتی و خودمراقبتی و رعایت آنها در پیشگیری از وقوع جرایم اثر گذار هستند.

وی ادامه داد: به مالکان ساختمان‌های نیمه ساز و در حال ساخت توصیه می‌شود حتی المقدور در ابتدا نسبت به تکمیل حصار و نصب درب مناسب برای اماکن در حال ساخت خود اقدام و به هر شکل ممکن در طول مدت ساخت و سازها نیز لوازم، اموال و تجهیزات تحت استفاده را در محل مناسبی نگهداری و برای اقلام بد بار، مصرفی و غیر قابل حمل نیز از نگهبان و مراقب استفاده کنند.

سرهنگ قهرمانپور با اشاره به نقش مؤثر بهره گیری از دوربین مداربسته و دیگر تدابیر ایمنی و امنیتی در محدوده اماکن و املاک شخصی تصریح کرد: در همین رابطه لازم است در نصب پنجره‌ها و همچنین ساخت و نصب تراس، نورگیر، پلکان و دیگر سازه‌های ساختمانی به مؤلفه‌های ایمنی و امنیتی مانند ارتفاع و برخوردار بودن از استحکام و نرده‌های مناسب هم توجه شود در این صورت به شکل قابل توجهی از وقوع سرقت منزل و اماکن عمومی پیشگیری می‌کنند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchvxnzm23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما